Kamis, 09 April 2020, WIB

Rabu, 09 Mei 2018, 08:34:11 WIB, 5243 View SMK Fatahillah Cileungsi, Kategori : Pendidikan

Berikut adalah empat teknik sederhana untuk “self-distancing,” sebuah cara yang telah teruji oleh penelitian untuk memecahkan siklus perenungan dan penuduhan.

Kita mendengar bahwa penting untuk mengakui dan menghadapi reaksi emosional terhadap peristiwa negatif, namun ketika kita melakukannya, terkadang kita malah terjebak dalam siklus kegalauan — yang malah membuat perasaan lebih buruk.

Jadi, apa cara terbaik untuk merefleksikan keadaan yang sulit tanpa menemukan diri kita terombang-ambing dalam siklus putaran emosional ini? Jawabannya mungkin terletak pada keterampilan yang dapat diajarkan yang disebut “self-distancing” — salah satu hal yang dapat dilatih oleh guru dan orang tua bersama dengan anak-anak mereka.

Menjauhkan diri dan mengapa itu penting

Jika Anda terperangkap dalam semua detail yang membangkitkan emosi tentang bagaimana Anda dirugikan, apa yang dikatakannya, bagaimana ia mengatakannya, dan bagaimana perasaan Anda, Anda mungkin bereaksi dari perspektif yang menyelimuti diri sendiri. Namun, perspektif mandiri memiliki kemampuan untuk mundur selangkah dan memandang diri Anda lebih objektif.

Menurut penelitian, ketika orang mengadopsi perspektif diri sambil membahas peristiwa yang sulit, mereka lebih memahami reaksi mereka, mengalami lebih sedikit tekanan emosional, dan menampilkan lebih sedikit tanda-tanda stres. Dalam jangka panjang, mereka juga mengalami penurunan reaktivitas ketika mengingat minggu-minggu peristiwa bermasalah yang sama atau berbulan-bulan kemudian, dan mereka kurang rentan terhadap pikiran yang berulang (atau kegalauannya).

Penelitian lain menunjukkan bahwa praktek-praktek "self-distancing" dapat menghasilkan manfaat tambahan, termasuk pengurangan dalam pikiran agresif, perasaan marah, dan perilaku agresif, peningkatan fungsi eksekutif, dan kemampuan untuk mengelola konflik hubungan yang lebih baik.

Empat cara untuk mempraktekkan self-distance

Visualisasikan pengamat: Dorong siswa untuk benar-benar membayangkan lalat di dinding mengamati pengalaman mereka yang menantang. Atau minta mereka mempertimbangkan bagaimana seorang teman yang bijaksana dapat merespon setelah diam-diam mengamati situasi mereka. Hasil dari penelitian terbaru juga mengungkapkan kekuatan mental menyuntikkan model (atau contoh) ke dalam konteks yang sulit. Ketika anak-anak berusia lima tahun membayangkan Batman di tengah situasi yang menyedihkan dan bertanya pada diri sendiri, "Apa yang akan dilakukan Batman?", Mereka mampu melakukan self-distance dengan lebih efektif.

Hindari menggunakan kata ganti "Saya": Fokus pada penggunaan kata ganti orang ketiga — dia, mereka — ketika terlibat dalam ''. Pergeseran sederhana dalam bahasa ini mungkin merupakan bentuk penyangga diri yang paling membantu (seperti yang ditunjukkan di atas). Ketika para partisipan penelitian menggunakan nama mereka sendiri dan / atau menggambar kata ganti orang non-orang pertama selama self-talk, mereka dapat melihat stres sosial sebagai tantangan (dan dapat diatasi) daripada ancaman dan membangkitkan kecemasan.

Tulislah: Buat narasi yang bermakna secara pribadi yang membantu Anda untuk “mundur” dan memahami peristiwa negatif. Para peserta penelitian yang mempraktekkan “tulisan ekspresif” tentang situasi-situasi yang sulit (alih-alih hanya memikirkan tentang mereka atau menulis tentang topik-topik non-emosional lainnya) dapat lebih efektif dalam menjaga jarak. Selanjutnya, penulis yang mendemonstrasikan perspektif jarak jauh juga menggunakan lebih sedikit kata ganti orang pertama dan kata-kata emosi negatif sambil memasukkan lebih banyak kata-kata penyebab, seperti "karena" atau "mengapa", dalam tulisan mereka.

Berfokuslah pada diri Anda di masa depan: Suatu bidang penelitian baru dalam penentuan jarak sendiri mengeksplorasi kekuatan jarak sementara. Tanyakan kepada diri Anda sendiri, “Bagaimana perasaan saya tentang minggu ini dari sekarang atau sepuluh tahun dari sekarang?” Bentuk perjalanan waktu mental ini mungkin efektif karena perhatian kita diarahkan jauh dari keadaan nyata dan konkrit kita. Kesadaran sederhana tentang berlalunya waktu (yaitu, konsep ketidakkekalan) juga dapat mendukung pemulihan emosional kita.

Jika Anda ingin memahami perasaan Anda tanpa kewalahan dengan mereka, strategi-strategi ini dapat membantu Anda — baik di rumah maupun di sekolah. Kemudian, Anda dapat berlatih self-distancing dengan anak-anak dalam kehidupan Anda, dan mereka juga dapat belajar untuk menanggapi tantangan sehari-hari dengan lebih konstruktif.

 

rujukan : greatergood.berkeley.edu



Selasa, 03 Des 2019 Malam Bina Iman dan Taqwa


Ada 116 Komentar
  • Conrad, 02 Jul 2019, 09:24:47 WIB
    You are so interesting! I do not believe I've truly read through something like this before.
    So nice to discover someone with a few genuine thoughts on this issue.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This site is one thing that
    is required on the internet, someone with a bit of originality!
  • Elise, 26 Jul 2019, 23:01:01 WIB
    This is really interesting, You're a very skilled blogger.

    I've joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post.
    Also, I've shared your web site in my social networks!
  • Steve, 04 Sep 2019, 02:05:12 WIB
    They will be faithful to you purchasing treat them fairly
    and with respect. Blog Marketing Tip #3: Consistently Industry to Popular Blogs: And Do not think mean cyberstalk them.

    CONTENT: This, again, can be a simple principle.
  • Wilfred, 20 Sep 2019, 18:19:17 WIB
    The primary reason that holds back people will be the fear of looking foolish or dumb in front of their peers types.
    Sometimes I am irritating because I'm kind of tired or cranky.
    Just how your belief about the markets normally?
  • Dewitt, 25 Sep 2019, 01:27:38 WIB
    If you are going for best contents like I do, just pay a
    visit this web site every day for thee reason that
    it provides feature contents, thanks
  • Shani, 26 Sep 2019, 15:34:07 WIB
    My spouse and I stumbled over here coming from a different
    web address and thought I may as well check things out.

    I like what I see so i am just following you. Look forward to exploring your web page yet
    again.
  • Maya, 27 Sep 2019, 03:07:47 WIB
    Thanks to Kim to adding to your high quality of writers here on AC!
    Use market research to determine what people are seaarching for answers on. Hyperlinks
    were substituted with that specific ppersons joins.
  • Rodrick, 28 Sep 2019, 00:57:03 WIB
    This is considered help know when become worse the
    withdrawals without any frustrations. Let's begin with the
    Free Sign-up Earnings. You can also browse through forums and communities find out them very.
  • Maxie, 08 Okt 2019, 03:24:32 WIB
    Having read this I thought it was very enlightening.
    I appreciate you taking the time and effort to put this short article together.
    I once again find myself personally spending a significant amount
    of time both reading and posting comments.
    But so what, it was still worthwhile!
  • Pearline, 12 Okt 2019, 02:16:32 WIB
    I'm really enjoying the design and layout oof yor blog.
    It's a very easy onn tthe eyes which makes it much
    more enjoyabble foor me to come here aand visit more often. Did you
    hire out a developer to create your theme? Superb work!
  • Ryan, 12 Okt 2019, 06:35:05 WIB
    Secret Movies. Unsolved criminal activities and political conspiracies frequently provide excellent plot points that
    can leave audiences guessing well after the film ends.

    Mystery motion pictures either fall into an open or
    closed format. An open format exposes the criminal at the start of the movie
    as the story is retold, while a closed format is like a typical whodunit detective story which tracks
    the lead character's pursuit of the suspect whose identity is generally revealed in an absolutely unanticipated fashion.

    Documentary Movies. These are typically displayed in movie
    theaters and movie festivals but are likewise launched in DVD format.
    You can find a lot of documentaries if you happen to view complimentary motion pictures on video streaming sites.
    Documentary films tackle various social and political issues extensive.
    Some documentaries follow the lives of certain people to
    establish a character portrait. While the majority of documentary illustrate "reality" and "real people," many
    imaginary stories are in fact shot in documentary design for a more convincing effect.
  • Hubert, 12 Okt 2019, 06:40:02 WIB
    Every weekend i used to go to see this website, because i wish for enjoyment, for the reason that this this web page conations truly good funny
    material too.
  • Kandace, 13 Okt 2019, 09:52:53 WIB
    He? There. I found your wrblog the use of msn. That is a really neatly written article.

    I will make sure to boo?mark it annd come back to learn more oof yo?r
    helpful information. Thanks fo? the post.
    I wikl definitely return.
  • Elana, 13 Okt 2019, 21:45:50 WIB
    https://cursosenlaweb.es/%d1%87%d1%83%d0%b4%d0%b5%d1%81%d0%bd%d1%8b%d0%b9-%d0%b4%d0%be%d0%ba%d1%82%d0%be%d1%80-mucize-doktor-8-%d1%81%d0%b5%d1%80%d0%b8%d1%8f-%d1%80%d1%83%d1%81%d1%81%d0%ba%d0%b0%d1%8f-%d0%be-2/
    ikyrhiue378
  • Wilbert, 15 Okt 2019, 09:09:41 WIB
    Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.

    I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.
  • Kristina, 15 Okt 2019, 15:54:34 WIB
    When someone writes an post he/she retains the plan of a user in his/her mind tha how a usser can be
    aware of it. Thereffore that's why this post is great.

    Thanks!
  • Gena, 15 Okt 2019, 17:06:25 WIB
    Good web site you have got here.. It?s difficult to find
    quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals
    like you! Take care!!
  • Melanie, 17 Okt 2019, 02:36:56 WIB
    Howdy! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew
    where I could find a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform
    as yours and I'm having trouble finding one? Thanks a lot!
  • Aurelia, 17 Okt 2019, 06:55:28 WIB
    I think what you published made a great deal of
    sense. But, consider this, what iff you typed a catchier title?
    I am not suggesting your content isn't good, however what iif you
    addedd something that grabbed folk's attention? I mean Empat Cara untuk Memperoleh Perspektif pada Peristiwa Negatif is kinda plain. You ought to look at Yahoo's
    home page and watch how they create postt titles to get people to open the
    links. You might add a related video or a related picture or two
    to get readers interested about everything've got to say.
    In mmy opinion, iit ould make your posts a litle bit more interesting.
  • Delores, 18 Okt 2019, 12:16:52 WIB
    I actually wrote the Rock and Roll Hall of Fame a few years ago about the best way
    to get Mack elected. 2. I could possibly be a better consumer of airline services if I understood what
    I get after i purchase an airline ticket. Tranquilizers or amphetamines
    you purchase legally in a single nation could be illegal in the subsequent one
    you visit. 3. I fly on many different air carriers; so joining
    an "air club" with one airline wouldn’t serve my wants.
    A few weeks later I took my household by air
    to San Francisco for a long weekend. I politely demurred and as a substitute planned my own mini-trip
    separate from the household to visit good buddies in San Francisco.
    Attractions a household ought to see in San Francisco, California.
    We went to Greece in 2007. We left San Diego on a flight
    to Atlanta. I waited until we used some for a meal, then put the remainder (12 ounces have been left) into the tall bottle we had already emptied from the salsa from residence.
  • Rolland, 18 Okt 2019, 17:07:25 WIB
    Hello there! I could have sworn I've been to this site before but after looking
    at a few of the articles I realized it's new to me. Anyways,
    I'm definitely delighted I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back regularly!
  • Rene, 19 Okt 2019, 00:59:17 WIB
    Great information. Lucky me I discovered your site by chance
    (stumbleupon). I have bookmarked it for later!
  • Rene, 19 Okt 2019, 00:59:21 WIB
    Great information. Lucky me I discovered your site by chance (stumbleupon).
    I have bookmarked it for later!
  • Winnie, 19 Okt 2019, 13:14:39 WIB
    Like is there even a competition ?
  • Audra, 21 Okt 2019, 06:26:48 WIB
    When I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now
    on every time a comment is added I receive 4 emails with the exact same comment.
    There has to be an easy method you can remove me from that service?
    Thank you!
  • Kenneth, 21 Okt 2019, 19:48:56 WIB
    I go to see daily a few websites and websites to read articles, but this web site
    offers feature based posts.
  • Filomena, 22 Okt 2019, 08:18:51 WIB
    Bravo, excellent phrase and is duly
  • Damaris, 23 Okt 2019, 03:18:45 WIB
    This piece of writing is truly a pleasant one it helps
    new web people, who are wishing for blogging.
  • Marylyn, 23 Okt 2019, 11:34:59 WIB
    I read this piece of writing completely concerning the comparison of newest and previous technologies,
    it's amazing article.
  • Lola, 27 Okt 2019, 11:31:57 WIB
    Thanks for all your efforts that you have put in this. Very
    interesting information.
  • Alba, 29 Okt 2019, 16:24:17 WIB
    What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively
    useful and it has helped me out loads. I hope to give a contribution & aid different users like its aided me.
    Good job.
  • Pete, 01 Nov 2019, 17:56:07 WIB
    What's up to every , since I am truly eager of reading this website's
    post to be updated regularly. It includes good material.
  • Doreen, 02 Nov 2019, 20:50:22 WIB
    Good article and right to the point. I don't know if this is in fact the best place to ask but
    do you people have any ideea where to employ some professional writers?
    Thx :)
  • Vickey, 04 Nov 2019, 23:47:43 WIB
    I relish, result in I found just what I was looking for.
    You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye
  • Anglea, 06 Nov 2019, 01:13:14 WIB
    I am glad to be one of several visitants on this great web site (:,
    regards for putting up.
  • Christie, 06 Nov 2019, 11:37:51 WIB
    I am not sure where you are getting your information, but great topic.

    I needs to spend some time learning much more or understanding more.

    Thanks for great info I was looking for this information for my
    mission.
  • Mohamed, 15 Nov 2019, 16:44:04 WIB
    Undeniably bepieve that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the net the easiest
    thing to be aware of. I say tto you, I certainly get annoyed while people think about worries that they plainly do
    noot know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side
    effecxt , pelple can take a signal. Willl probably be back to get more.
    Thanks
  • Bennett, 15 Nov 2019, 21:50:48 WIB
    If you wish for to improve your familiarity only keep visiting this web site and be updated with the hottest news update posted
    here.
  • Jamison, 19 Nov 2019, 12:57:18 WIB
    Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon everyday.
    It's aalways useful to read content frm other writers and use a little something from other websites.
  • Nancy, 20 Nov 2019, 20:30:00 WIB
    Doees your website have a contact page? I'm having a tough
    time locating it but, I'd like to send you an email.
    I've got some ideas foor your blog you might be
    interested in hearing. Either way, great site and I
    liok forward to seeing itt expand over time.
  • Syreeta, 21 Nov 2019, 04:22:14 WIB
    What's up, yeah this article is in fact fastidious and I have learned lot of things from
    it concerning blogging. thanks.
  • May, 22 Nov 2019, 12:30:48 WIB
    Therefore, people need more day online.
  • Arron, 22 Nov 2019, 18:43:35 WIB
    It is in reality a nice and useful piece off information. I'm happy that you simply shared this useful
    information wth us. Please keep us up to date like this.

    Thanks for sharing.
  • Mariano, 25 Nov 2019, 11:43:16 WIB
    I visited multiple web sites except the audio quality for audio songs present at
    this website is genuinely marvelous.
  • Carey, 26 Nov 2019, 07:33:24 WIB
    Great blog right here! Also your website so much up very fast!
    What host are you the usage of? Can I am getting your affiliate link on your
    host? I desire my website lkaded up as quickly as yours lol.
  • Charolette, 28 Nov 2019, 01:55:35 WIB
    Best hack tool. Thanks!


    I spent $30 on other hacks and they didn’t even work and this
    one is freaking FREE and it worked! Thanks a lot admin for this hack.

    Very happy!!!


    Thanks for this hack! It actually worked for me and I am very happppyyy!



    I didn’t think this would work but holy sh*t it worked!
    Imma head out now and will come back later.


    Hey, worked for me too bruh!!!


    Tried it and it worked! Saving it in bookmarks for later use


    Thanks for this hack! I have been searching for a working hack and this is
    the only one that worked!


    Does this work on iOS as of today?


    Yes, it works on Android and iOS both as of November 2019
    and will continue to work!


    Does this actually work? Will it work if I try it in my android device?



    Yes, it does work and has worked for several thousand people and yes, it will work for your android device too!



    At first I thought this won’t work and the comments are just fake when I decided to give it
    a try and did the verification, my mind got blown! I was like what the f*ck?!!
    It actually worked, so, thanks to whoever created this wonderful
    hack tool for Jurassic World


    One thing PC MMORPG players never seem to notice is that you can already play several full
    PC MMOs on tablets or indeed phones. Allods,
    for example, is a realy good game that plays exactly the same on tablet as on PC.
    It’s also very similar to WoW, being one of the very best “WoW Clones” from that
    era. There’s no reason I can see why Classic WoW couldn’t run on tablets or
    phones. I imagine it probably already can on Windows versions- my Windows tablet broke so I can’t check, but that’s what I used to play Allods on.

    LikeLiked by 1 person


    I’ll admit that my imagination on the topic is somewhat constrained
    because every time I think about how a tab-target game would play on mobile,
    I immediately feel ill.

    The space definitely has a lot of interesting entries, though, and I would be fascinated to see Blizzard go with the full game on mobile.

    I feel like the modern WoW game is a bit too twitchy but Classic could work incredibly well on mobile given the slower relative pacing.

    I might have to give Allods a try – I played the late 90s PC isometric RPGs in the
    series on PC when they were brought Stateside as Rage of
    Mages!

    LikeLike


    A marked deck with a modern day technology twist. When they can do it with an unmarked deck then you'll have something


    It is amazing how people will find opportunities to steal.

    As soon as a security feature appears multiple sources are looking
    to defeat it. Same thing goes for counterfeiting.



    Very neat. So – don't play cards for money with someone using their own deck.



    Why they are doing it, they are ruined the poker
    game! And where is the spirit of honest game?
    I must move to the roulette, the physic of the game can give some
    true play – http://en.casinoz.me/content/roulette-physical-systems-part-1-visual-ballistics-593.html According
    to this theory only 40-50 individuals all over the world mastered visual ballistics.
    So that the lowest rate for cheating. That modded phone can broke the romantic atmosphere of
    playing piker with old friends. If this gadget
    will possible to buy on eBay, someone will always suspect somebody.



    Oh, come on, they have ruined the poker game! And where is the spirit of the honest game?
    I must move to the roulette, the physic of the game can give some true play –
    http://en.casinoz.me/content/roulette-physical-systems-part-1-visual-ballistics-593.html According to this theory only 40-50
    individuals all over the world mastered visual ballistics.

    So that the lowest rate for cheating. That modded phone can break
    the romantic atmosphere of playing poker with
    old friends. If this gadget will possible to buy on eBay,
    someone will always suspect somebody.


    This is awesome! Do you know if there is a filter like this that works
    with gifs?


    test


    Nicely and lovely generator, thanks!


    This is the first tool that works. WOW!


    OMG it worked so nicely so smooth, so happy


    How awesome is this!!


    I would like to get some of the extra PM tickets so that
    i can easily make new stews and befriend new pokemon in order
    to more quickly level up and become better at the game.



    i love this game!! super addicted to it. i play on 3 seperate devices constintley.



    I love this So much And Pokémon quest top THX very mlouch fór
    this


    It’s amazing hack, thanks guys


    For some reason I cannot get my vita connected to to
    pc via a usb through any program or content manager.
    Is there any way to rectify the situation (running windows 10)


    Any program meaning Vitashell as well and making sure you have it set up for USB connection?


    my computer recognizes the vita in the devices menu but it wont connect to
    the pc via the usb in order to transfer files, it will only let me connect via wifi which requires a system update to 3.72 which i dont want to do


    I’m stuck on the 5th. It says “cannot find YOUR_KEY” yet i followed all steps.



    I mean the whole CMD thing, i type in the following
    cd
    then i drag the file and press enter but it says it is not a recognize command external or internal
    but i keep trying and paste the whole first command but it
    gives me another error. What can i do???


    What are you typing into the command prompt, spelling and spacing
    really matters here. You were also able to transfer a PSP game from the PSN store?

    I didn’t think this hack was still usable.


    okay guys! so if you are trying to follow these steps now that the new 3.72 update is out you will run into a few walls.
    first of all do not update your Vita (obviously).
    Turn off Automatic update on your settings and since PSN forces
    you to update to the new firmware when logging into PSN, just follow these steps.

    1-Format Your SD card (NOT YOUR SYSTEM) Psvita 1000
    2-Sign in to your PSN account in your computer and enter the PSN store
    3-Buy any of the free demos shown at the start
    of the tutorial, after doing so there will be an option that says, download
    game to PS Vita
    4-Your PS vita should attempt to download the game remotely as long as it is connected to your wifi, if it does
    not work at first just restart your vita and
    wait.
    5-Once the game is installed, put your Vita on Airplane mode
    and restart it once more (needed to access content manager)
    6-follow the rest of the tutorial

    Sidenote: After i entered all the commands into the
    CMD i noticed i had an extra file in step #8 called gamepsvimg-extract, delete the original game folder and rename gamepsvimg-extract to ”game” and delete everything on step #8


    Cool, this could be useful until I have my Hencore2 guide
    up.


    im on step 6

    when i drag the file into CMD and press enter
    it gives me the message “The filename, directory name, or volume label syntax
    is incorrect” and the second thing doesnt work

    nothing i do seems to get it to work i dont understand why isnt it working


    Can you show me the command that you type in that isn’t working?




    Can I use this method for hacking PS Vita if my software version is 3.72?



    No, trinity was patched starting on 3.71 and you have to install hencore2 in order to hack your vita.



    Then can you help me, how to hack or downgrade my ps vita?



    Thank you in advance


    I am still working on creating a guide for Hencore2, but that is the only
    program you can use to hack the Vita on 3.72.


    Got to the very last step of copying locoroco back over to my vita only for it to
    be the exact game and not trinity. Now i have a migraine.



    You were able to get into the PSN store on 3.70?
    Did you get a 64 digit number from step 5 and did you get an All Done message
    in step 6?


    hi, now that sony has updated to 3.72 can we go to store to
    download the demo via firmware 3.70?


    Most likely not, you can try to block updates (https://psvitamod.com/block-update-notifications/) and see if
    that allows you to log into the PSN store.


    I got an Exploit Failed message when launching Trinity.
    Do you know the cause or a way to debug it?

    Cheers!


    I am running version 3.70 btw


    Assuming everything was installed correctly, I would
    keep launching it until it pushes through. This is from TheFlow (creator of Trinity) FAQ page “I get the error [EXPLOIT FAILED: 0x800200CB].” – This can sometimes happen. Just rerun the exploit.“


    Thanks for replying!

    Do you know if by rerunning he means executing everything again or just launching the hacked game (trinity bubble) from the PSV?



    It should just be launching the trinity bubble.


    It works. Launching trinity multiple times was the solution.
    Thanks for the great work.


    Same for me
    It said
    ‘-‘ is not recognized as internal or external command, prompt, patch or program

    Something like that

    I tried typing the command manually it said key
    invalid


    Did you change your directory to the location of your PSP file?
    What did you actually put in the command prompt?


    i tried the git hub guide but at step 7(step six in this guide)
    the cmd didn’t do its thing. any help?


    Do you get any type of message and what are you putting in your cmd?



    Wow what a great review of Golf Clash Hack !

    LikeLiked by 2 people


    Thank you, it is kind of you.

    LikeLike


    ok


    I really enjoy this game and have been playing for
    awhile. I recently accidentally deleted the app and want to get back to being good at it.
    So the units would help me get back to where I was.



    I absolutely enjoy the game contest of champions. I am hooked!
    This game became my life I play it 24/7.
    The opportunity to receive currency for free through this hack would mean the world to
    me as a dedicated fan. I need the currency to better myself
    as a fan and enjoy the game to a complete maximum.



    I love this cheat and the game. Thank you so
    much!


    Absolutely love this game. I play ALL the time, I’m fascinated
    by the varying and dynamic playstyle, the way the different characters interact, etc.
    I just see the game improving and improving. I’ve spent so much money on this
    game I could Really use a break with units for a month or two.
    This game legitimately keeps me sane as a person in recovery.
    Units allow me to play without having to choose between playing and
    essentials. Great mod.


    This is such a great game I love it, I would like it better
    with more characters and that is why I am doing the hack.



    It’s alright i was the day day is a good night for me today i did the day
    day was a ygood day is that a good game i will you be in a
    good clan game and you can get the rewards of your champions and the rewards of your champions and
    your alliance and the game you play with your
    friends and family friends and friends ? was the way to play
    the rewards you have in your champions


    I’ve been playing this game for a little bit now but there very little you can do without units


    I like mavel contest of champion because its action.And it’s fun and awesome.



    I really like this game. I sit and play all day, when im home.
    I need the units so I can upgrade my fighters and try beating the game.

    If this works then you guys are cool.


    I love playing this game. I need the game currency because i’m looking to expand and
    want to dominate this game easily. Giving me to chance to play the game at its full capacity.
    Thanks for this hack it works like a charm.


    I was looking for a hack to hack this game.This is my favorite
    game.This game has good graphics and lit of weapons.Hope this
    hack will work.


    game


    I l0ve call of duty


    Wow I’m exited for the future of gaming!


    Hey man, Great article! I just wanted to say that thanks to your article, I
    have pumped out two 10 page papers for my Composition 2 class at the University
    of North Dakota. I have been writing about AI in the video game environment and
    this was definitely the most helpful article I found.

    Thanks for this because it literally saved
    my paper!


    Can I have a look at your paper, thanks?


    Thank you so much for this article. I have been looking for
    articles about the roles of AI in games. This has greatly helped.



    I am writing about AI within games for a BTEC at level 3, and this
    was incredibly useful. Thanks a lot!


    Thanks for your writing. I am teaching a summer course and asking young students to
    consider the role of AI in games and your article gave us a good framework and
    much to consider in our class discussions.


    WOW I believe this topic would excite many people although I
    am not a game player, yet it’s no hurt to learn about it.



    Wow it works, can’t believe I got unlimited spins and coins, so much fun now lol THANKS!



    I love this game more than life itself. I cant put it down.
    I need coins and spins because I’m at such a high level it’s impossible to have enough.
    I love that ur tool will help me achieve higherlevels.



    Really does work I’m amazed at how easy this hack is. Will definitely
    be using this hack every day! Thankyou so much for the help and even the tips
    and tricks about never saving money!!


    Very exciting game.I need coin because i don t have it.
    Thanks for this chance, because cheats works perfectly!


    Great game although waking up to a broken village makes me want to
    cry lol. Looking forward to gaining higher levels
    and awesome cheat of course!


    Love this game it’s so addictive, can’t put my phone down! Hopefully this tool will give me the edge I need over my friends
    to become the coin master lol!


    Love coin master game so need more spins and coins to be able to
    continue playing


    I love this game so much . Just satisfies my daily urge for stimulation. I’m equally excited to see if
    this cheat will actually work. I need spins so let’s hope so!



    This actually works I can’t believe it like it
    really works


    Was never intended on playing this game got sent link to give friend free spins if I join. Now I
    can’t stop playing so addicted!


    So excited. Hope this works. I love this game!!! This cheat my favorite everyone gonna like
    it.


    I love this game . im so glad i finally got
    a hack that works because im always running out of spins so quickly.
    This game is very addictive


    Love the game, too addictive and stops me from working but it doesn’t matter, so much
    fun.


    I love this game because it helps me a lot with passing time.

    I won’t say I’m addicted but it really helps to keep my mind away from certain things.
    I normally get a lot of raids. Everyone attacks me, so at least this will be helpful


    Hello,

    Love the game ans played every day. Its so funny and i hope it
    runs for a long long time.

    Regards

    Micha


    Coin master is such an awesome game. It is simple but so addicting and the further that you get
    into it the more you want to be. I feel trapped
    but I love it and i have been getting all of my friends to join as well.
    The only problem is that they seem to be beating me so I need
    to gain some more items to be able to beat them!


    I love this game more than life itself. I cant put it down. I need coins and spins because I’m at such a high level it’s impossible to
    have enough. I love that ur tool will help me achieve higherlevels.



    It is true! I get all the coins and now I am very happy
    playing and winning, thanks a lot!
    Alexander Cardona


    I am Very New to This and I Feally Need Spins and Coins.
    I Enjoy this game soomuch. Its very fun and relaxing but i run outta coins so easily.
    I hope this site can help me out like really because i
    want to continue playing efficiently. Thank
    you


    The game is wonder and it’s very challenging with getting attack by many players


    I am Very New to This and I Feally Need Spins and Coins.
    I Enjoy this game soomuch. Its very fun and relaxing but
    i run outta coins so easily. I hope this site can help me out like really
    because i want to continue playing efficiently.
    Thank you


    I am Very New to This and I Feally Need Spins and Coins. I Enjoy this game soo much.
    Its very fun and relaxing but i run outta coins
    so easily. I hope this site can help me out like really because
    i want to continue playing efficiently. Thank you Very much


    Love Coin Master game ,it’s so exciting I need more coins and spins.

    Always seem to make friends on game.
    Would love some coins and spins.
    Thank You


    I love this game because it’s the only game that I play with
    my kids and any time I can get some help like with slip
    by slightly Unstoppable it makes it a lot easier for me kids to stay
    interested in it I know it’s a playtime


    This is the only game I play. I never miss a day and always
    on my game to move up. I love this game. Lets play lol


    I really enjoy playing coin master and I love the fact that people I know play this
    game my nephew also plays this game and I hadn’t heard from him in a long time so I kept attacking
    his village until he finally called me


    I’m really enjoying coin masters at first I started off playing to win an Galaxy 10 to which was bogus but was so
    intrigued with the attack’s and raids now I’m eager to complete


    I love the game. My whole family plays it. They attack my villages while I
    am sleeping. I need spins and money to beat them.



    I really love this game and I’m so glad that I could get some free spins


    I really love it. Thanks for this. I didn’t regret to do this


    I love playing Coin Master. I live 800 miles away from my children and family and
    it’s a great way to have fun with them being so far away!
    I hope I receive the generated spins cuz my kids are kicking my
    bottom! Thank y’all


    I can always count on you for the perfect advice and the perfect outfit!

    Thanks for this post—it’s always so hard to find the right
    wear-to-work looks and still feel like myself.
    I also love all the advice from strong career
    women. Thanks so much for sharing with your readers!




    So glad you enjoyed the post!! And thanks for being a part of it!



    You look amazing in this look! I appreciate hearing your advice and how you were able
    to be confident enough to work for yourself. Do you mind sharing where your purse is from?

    I’m looking for a structured satchel, and yours is to
    die for! Thanks in advance


    Thank you so much, Meghan! My bag is Celine!




    Fantastic career advice, so impressive!


    So glad you enjoyed the post, Kim!


    So so many great pieces of advice! I nodded along to every one!


    Briony xox


    Thank you so much, friend!


    Wow, this outfit looks so good on you! So glad to call you a friend and also a fellow
    business woman!


    Thank you so much, BP! Appreciate your wisdom for this post!



    OK, bear with me, maybe I’m missing something:
    we had a 4-0 vote to approve a permit review, and one councilmember was prevented from voting.

    How did that stop it from being a tie vote? Wouldn’t it have been 4-1, with the same
    outcome?

    I also think the council should decide on whether or not people can participate via telephone, and not
    decide it on a case by case basis, which very predictably will annoy people
    who are on the losing side of close votes. (Though this doesn’t seem like it was one, unless I’m missing something.)

    xIgnored


    Are we a City of Laws or is it up to the whims of the Administration? Why is it so hard to follow the
    law? If Members were participating in violation of their adopted
    rules then they were not upholding their
    Oath of Office.

    I, _____, do solemnly swear [or affirm] that I will support the Constitution of the United
    States and the Constitution and laws of the State of Washington, and all local ordinances, and that I will
    faithfully and impartially perform and discharge the duties of the office of _____, according
    to the law and the best of my ability.

    Roberts Rules of Order
    Part IV
    MEETINGS AND STRATEGIES
    Chapter 16 – Meetings A meeting, as defined by Robert’s Rules of Order, is
    a single official gathering of the members of an organization in one room, with a
    quorum present to transact business. The
    members do not leave the meeting, except for a short recess, until the business has been completed or the
    chair declares the meeting adjourned. This chapter covers the many
    types of formal meetings (including conventions and mass
    meetings) and informal meetings (small board and committee meetings), and it
    discusses the pros and cons of electronic meetings.
    It also explains how to manage and evaluate meetings and how to form strategies – and counterstrategies – for
    meetings.

    If there is a bonafide need to have remote participation then atleast pass
    a resolution or ordinance as required. Make sure it
    satisfies the Open Meetings Act, which has some hurdles.

    How will members see all the evidence of hard paper had in by the Citizens?
    How do you assure that the connection is solid and no drop outs of testimony?
    Do not the Citizens have a right to observe their elected officials at work?
    It can be done but at what cost. I personally find the motivation more to “satisfy” the
    70% participation requirement than to actually participate.
    There is a reason why a Quorum is not full attendance but half plus 1, the job of the Council is to get work done not to be self-serving to the Members.
    If you cannot be present then don’t take the job.
    Is it about “you” or the citizens? However, if with valid debate, and consideration it is decided on then fine.

    I would only ask that the Council look at other Municipalities that do allow
    for it in limited circumstances and consider their reasoning.


    A second issue is why are we paying $41,000 a month (or more) to a Law Firm that after 4 years does not even have a rudimentary grasp of the Code.
    It is not rocket science, most cities have similar needs and processes.

    It takes about 8 mouse clicks to get to the relevant part of the
    Code for the process to enforce the Code.


    20.110.040 Enforcement procedures.
    A. Order to Correct Violation.
    B. Notice of Civil Violation.
    1. Issuance. If the person responsible for the violation fails to correct or cause the correction of the
    violation within the time given by the order to correct the
    violation, a notice of civil violation will be issued to each person to
    whom the order to correct violation directed.
    2. Issuance in an Emergency or for Repeat Violations.
    The community services director or his/her designee may issue a notice of civil violation without
    having issued an order to correct where an emergency exists or a repeated violation occurs.

    E. Abatement by the City. If the violation has not been corrected by
    the time ordered by the violations hearing examiner, or by the correction date ordered by the notice of civil violation, an abatement notice shall be sent by mail to
    the person responsible for the violation at their last known address, shall be posted in a conspicuous location on the site or served personally on the person responsible for the violation no less than 10 working days prior to abatement by the city.
    The city, its employees or agents are expressly authorized to enter said property for the
    purposes of abatement of said violation. The actual cost of abatement, including any incidental cost such as,
    but not limited to: staff time; legal costs; cost of postage
    or service; and any other reasonable, incidental cost shall be calculated and added to the monetary penalties.
    The city shall be free to employ appropriate contractors to
    remedy the situation and may pass through all costs of such contractors as incidental costs of abatement.


    Since when does the City Attorney have the power to make
    “Rulings”. He gives advice that the Administration and Council are
    by Oath bound to analyse and if inappropriate NOT follow especially if it breaks Laws or Rules.


    2.05.020 Duties.
    A. The city attorney shall advise the city authorities and officers
    on all legal matters pertaining to the business
    of the city and shall approve all ordinances as to form.
    He shall represent the city in all actions brought by
    or against the city or against city officials in their official capacities.


    In her own words last night it appears that the Council
    President has a sever mis-understanding of the City Attorney’s duties and
    authority.

    Simply this is all on the Mayor. He allows Members to interrupt each other and plays them against each other.
    He is responsible to enforce the laws of the City and the efficient running of the various departments.
    He should know exactly who has authority to enforce the code, which by the way is Shane Hope, the Development Services
    Department Director. It should not have been in any way a question to the City Attorney.
    The Mayor s flat out not taking responsibility.


    xIgnored


    Its just like the lack of a comprehensive UPDATE of all of our city codes……..anybody or whoever can decide WHATEVER depending
    on whatever their special interests are for WHOever at the
    moment……..I dont believe the lack of an update is by accident in my opinion……..Roberts Rules does not allow call ins that I can see…..just because
    Council member Buckshnish and Yamamoto have done it before does not mean it is legal in the operation of our government
    under what is set up now

    Our government needs to be operated in a LAW abiding manner at all times with checks
    and balances

    So, now we have the police as a part of our government to help quash any citizens who question our government and in regards to not following the law at Council meetings


    Is this the, so you want a third world police state government regarding citizen descent occasionally regarding a government not
    following the LAW, we’ll give it to you???

    I just have to say again, wow!……Perhaps the Civil Liberties Union has some thoughts on this………one person at one Council meeting blurts out follow the law
    and we have the police at Council meetings for however long our Mayor decides………

    an extreme reaction to a simple process of descent by a
    citizen….one episode. I guess our Mayor thought the perhaps 10 people
    (and thats a stretch from most Council meetings I have attended
    regarding a count of people in the room) were going to physically riot?…….didnt look like that on the video I saw

    Again, wow!……..Is this the kind of leadership and government we want for our city?…….something everbody should be
    asking themselves……again, third world countries come to
    mind and how they rule……..that iron fist…..or scare tactics, or strongarm ….or something.

    I have not seen this before

    Everything that Mr. Blomenkamp was asking was a reasonable request by a reasonable citizen……..for our government
    to simply follow the law

    xIgnored


    Time to vote everyone out and start over with a new council!
    Every meeting is filled with adults that can’t play together in the same sandbox!


    xIgnored


    I believe the Mayor sets the agenda, the tone and the Mayor
    chooses the staff. ……going back over a number of videos, there are
    usually only two Council members that ask the really hard fact finding important questions from what I see.

    I think we know who always goes along…..

    And again, why not a Code of Ethics with REAL back up for this government.
    …….WHY does this government not want that?……..perhaps doesnt want to be held
    accountable

    I say we need an important change at the top and that does not appear
    to be the citizens in our government…….where they are
    supposed to be….at the top

    xIgnored


    How dare the Mayor take action against the residents of Edmonds for
    presenting valid complaints. Perhaps the Mayor has forgotten who
    elected him and who pays his excessive salary. Why threaten to eject people by the police (they fund) out of a building (they pay for)
    ?? If anyone should be ejected it should be
    the Mayor for claiming ignorance against the wrongs committed against the people.
    If not working for the Edmond’s people, who is the Edmonds city officials really work for?
    Should be obvious at this point.

    xIgnored


    Furthermore: Calling in the police because citizens are upset
    with city officials is a complete waste of resources, and
    I’m sure most would agree police are needed elsewhere.
    Police are not meant to be private security for city officials who
    make bad choices. I find it ridiculous that the Mayor would suggest public comment is welcome
    at times, disruption is not. I do believe the Mayor has no
    authority over the freedom of speech.. When your making choices that affect a large number of people get
    ready for good and bad responses. People have sat back
    and restrained themselves about the issue only to be let down by the city officials.
    Don’t wonder now why people are expressing their anger.
    I agree with others if you don’t want to do the duties you swore to uphold then quit.



    xIgnored


    I am disheartened that my request, during public comments, for
    Council to put personal feelings and blameshifting aside mostly fell on deaf ears regarding the telephone
    participation resolution. Again, based on what happened at the
    end of the meeting, the infighting does nothing but breed more hostility among those
    participating and disillusionment by those witnessing
    it. I do believe, though, that no one on council really
    wants to conduct business this way. Call a cease fire to this.


    xIgnored


    …if not just for the sake of the student representative.


    xIgnored


    Ms Crank,
    Please take heart, your very well stated request that Council address the issue of remote participation did not
    fall on deaf ears. The greater audience heard you;
    loudly ( metaphorically) and clearly. Thank you
    for your calm, rational and well reasoned “audience”
    comment.

    xIgnored


    Fortunately, elections are just 2 months away. I am praying 2016 will bring more civility and
    cooperation among all parts of our city government…especially, the city
    council.

    xIgnored


    Unfortunately several people are running unopposed, one being the Member that was trying to break their rules and The Mayor was a proponent of allowing it, and the Council President’s term is
    not due till I believe 2017. The only 2 Members that actually show a desire
    to inquire as to the issue have a challenger or are
    retiring. So the elections are of minimal help at this point.
    I would suggest for next year there needs to be a recall of EVERY elected official, those that
    the Citizens feel are responsive to the Citizens can stay,
    those not go.

    xIgnored


    Elections are coming!!!!!!!!

    xIgnored


    No wonder the world is in such a mess; I find it unbelievable that intelligent,
    reasonable adults behave like this. How did these folks get elected?
    I agree with one of the writers….vote them out and start over.



    xIgnored


    I would like to “like” this comment, and quite a few others.
    MyEdmondsNews, would you consider either a thumbs
    up or thumbs down for comments made in this forum? It
    really would let your community of readers know what the readers are thinking; those who do not want to
    make a comment, but would hit a “like” or “dislike” button.
    I think it would be helpful also to those making the comments
    as well as those to whom the comments are directed.

    If those elected see a “majority” of comments either supporting them or,
    perhaps in disagreement; this can only be a positive thing.


    xIgnored


    We will look into that.

    xIgnored


    Follow the law and if there is no clear protocol
    for council members to call in to participate (in writing), then it shouldn’t be allowed until
    there is a clear set protocol that is followed every time it occurs.
    Not doing this gives the perception that there are hidden agendas behind some council members objectives, to get
    their viewpoint or motions passed. Calling for police to be present
    at council meetings is really a stretch and gives a perception that citizens are out of control.

    This is not the case. I thought taxpayers paid for a workshop
    to help council members to get along with each other, instead their
    is still a perception that some council members still have animosity toward each other regardless of just
    the differences in opinion. Yes, there are elections coming, and citizens
    should vote to change the current makeup of
    the council. I applaud the council members that do ask the pertinent questions and attempt to uphold the law that
    is written. Just my opinion.

    xIgnored


    Rather than waste all of the time that has been spent debating the call-in issue, why not jus go back to the December 2013 resolution and vote on it.
    Then there will be a clear direction to follow.

    As to the Freedom of Speech issue, that gives you the right speak your mind.
    It does not give you the right to disrupt and prevent others from doing the same thing.

    Their is a procedure for speaking to the council to quote others here “follow the law” and
    don’t assume it just applies to everyone else.



    One last thing, we have twice had to pay a consultant to come and help figure
    out a way for the council members to behave like adults.
    Over $10,000 of taxpayers dollars. Yet, they do
    not seem to have learned a thing. It is embarrassing and disgraceful.


    xIgnored


    As the person that was referred to in the Mayors comments and the person that made the “Follow the
    Law” comment I completly agree and last night I did
    apologize for my contribution. And in no way would I say I am
    exempt from my comment, and I am fully prepared to accept any consequences.
    I would only point out the police is quite overboard,
    and the only reason I spoke out was I had attempted to
    communicate the various illegal activities that have been happening just in my 4
    months of being a resident. I communicated over
    50 times with staff, Council, and the Mayors office. These were not
    discretionary gripes, but clear cut legal violations. There is a long
    president in this country of using Civil Disobedience as a LAST resort.
    I felt this was mine. And again it was not a tirade, locking
    myself to the doors or such. Just a case of pointing
    out what the City Attorney, Council, Mayor, and Council President should surely
    know.

    xIgnored


    Harry – I must remind you there is no clause in the Freedom of speech that covers “No
    disruption”, in any great debate your going to have multiple opinions
    about a issue. Through out various times in history people
    have had heated debates over issues, anger comes when others ignore
    the masses and common sense. The Mayor simply wants to have
    the council meetings run unopposed, he only wants to hear what he wants to hear, when he wants to hear it..
    The world doesn’t work that way and neither does the freedom of speech.

    The act of trying to filter it in a council meeting is questionable in itself.

    Procedure is not law may I remind you, and don’t assume that the freedom of speech
    doesn’t apply to everyone.. I assure you more tax money is being wasted by the school district installing the fields.



    xIgnored


    Harry, you’re right; the consultant was a waste of taxpayers’ money.
    In my experience, when people have reached the ages of
    our city councilmembers their character is fixed and unalterable by any consultant.


    xIgnored


    As one who has attended all council meetings
    in the last few months, I was struck by the length of the “speech” given by the Mayor in regard
    to public meetings and “disorderly conduct”, including the need for police presence for the foreseeable future.


    It was a swift and rather overbearing reaction to a
    few citizen comments to “follow the law”? According to our
    Mayor, “we cannot allow a speaker to hijack proceedings”.


    If a few out of order comments to “follow the law” are
    considered “hijacking”, than what do we call what is occurring within our local government and its response (or lack
    of) to the hundreds of comments and questions regarding
    the construction of athletic fields; fields that are, according to updated state
    code, classified as a “pollution generating surface”
    AND contain known toxins and carcinogens that violate the
    Children’s Safe Product Act?

    What do we call it when the required public participation in the design process is not allowed?


    What do we call it when a misleading (or worse) SEPA report results in a
    finding of non-significance in an area surrounded by a state protected
    Fish and Wildlife Area?

    What do we call it when a legal proceedings result in denial by the hearing examiner and city council for
    a permit for field lights, and yet the entire infrastructure for
    the lights, including 10 ft. concrete bases, are built?

    Why has there not been such a reaction to the hundreds of comments made
    to the laws, codes, and procedures that may have been violated?
    How about a statement from our Mayor regarding the many health and environmental concerns raised
    by citizens? Why not direct city resources and efforts towards providing the citizens with answers to
    the questions that have been put forth during the “welcome
    public participation”?

    Is public comment and participation truly welcome, or is it
    simply tolerated?

    xIgnored


    I have a deep suspicion that our present Council
    President has put a “cat amongst the pigeons” and not handled her position very well this year, which has resulted in her making
    rulings that override some members of the Council, without a vote taking place.


    xIgnored


    By the way can the Mayor have this type of authority with respect
    to “threatening” a police presence for the unforeseeable future?
    He is the Mayor representing all the people of Edmonds right?
    Not a Dictator?

    xIgnored


    Enough is enough. How much longer does this need to go on before they are held accountable?

    If we’re still stuck with them after elections,
    they need to be recalled, starting with our mayor.
    What an absolute disgrace. Can’t do your job? Can’t follow the law?

    Out you go. Mr. Mayor, you should be ashamed of yourself.


    xIgnored


    For the mayor to expect the police to control those attending council meetings instead of … the chair
    of the meeting…is not evidence of his confidence and security.

    As a former elected official, I don’t believe we should ever put the police between our public officials and our public city council meetings, short
    of evidence of threats of bodily harm. . …Metal detectors could be the next intimidating step
    … I have no problem with the Chief or his representatives attending meetings as members of the
    administration, but I don’t need or want paid city police officers on duty Tuesday nights at the council meetings (instead of fighting crime).


    I hope city council members are embarrassed enough to propose a resolution asking for removal of the official police presence for
    crowd control purposes.

    xIgnored


    I haven’t been at a city council meeting in a while,
    but I’ll try to make it next week. A few points though:
    these are public meetings required to keep the city running smoothly.
    They adhere to an agenda for the most part and order must be maintained for the
    work of the city to get done. If people are being disruptive they will be
    asked to leave, and if they refuse they will be removed — that would be the reason for the police
    presence, and I think it’s valid if there’s an ongoing problem with
    meetings being disrupted.

    Someone mentioned civil disobedience; yes, that’s always an option if you feel strongly enough, but of
    course one should expect there to be consequences to the disobedience.


    I do not imagine that the Edmonds PD is going to engage in any
    heavy-handed tactics to intimidate people (it certainly wouldn’t be in keeping with
    anything I’ve seen out of them after a long time in the area).
    I also don’t expect they’d be there instead of
    out “fighting crime”; I expect they’d be kept past the end of their shift and get a few hours of overtime.
    This isn’t as dramatic as people are making it out to be.


    xIgnored


    There are bullys and blowhards and it’s becuaes the mayor is weak?

    What school taught you that logic.? Calling cops in is for everyones safety and
    for order in the room. Maybe they did due dliligence and found some reason for cops to be there.

    I say keep the peace in that room so the business gets done and everyone behaves.
    Just my opinion.

    xIgnored


    There were no threats, and I do not have as much
    as even a single case of a police report as to any sort of violence.

    Further, it was not just the Council meeting, funny that 2 days later 2
    officers were present for my Miscellaneous hearing. Yes,
    simple intimidation.

    xIgnored


    This is, indeed, grist for enterprising attorneys looking to file nuisance lawsuits!



    Cut out the nonsense and get to work…

    xIgnored


    Scott, what do you think the police are trying to prevent people from doing?
    That’s an honest question. I’ve never seen anyone prevented from speaking
    at the appointed time during a meeting. (When it isn’t time to speak, of course, that’s another matter.)

    I seriously doubt a police officer present in the room would
    do anything at all unless directed to do so, unless they thought someone
    was in danger.

    xIgnored


    John, I do not have a worry about the Police and
    frankly believe they are simply doing what they are told.

    I find it simply a ridiculous exercise of an ineffective Mayor looking to intimidate Citizens and
    a pure waste of our tax dollars. There was no probable cause to think any form
    of violence or significant disobedience was going to happen. And in fact I have been to about 12-14 Council
    meetings and have seen many times comments from the Audience.

    Not saying they were correct or not, simply there was not an officer called and I doubt they were “shadowed” to the next meeting
    they were present at.

    xIgnored


    I have been going to council meetings regularly for 12 years and have NEVER seen anyone behave like you did –
    Mr. Blomenkamp, you were not discriminated against; you were
    simply “over the top” with your verbal protests.


    xIgnored


    And next I imagine you will say you were at EVERY meeting.
    I will not call out the times or the people’s names
    because in no way do I think any of them (including myself) rise
    to the same level as blatant rule breaking and the farce
    of a Council procedure I have seen since attending.
    Council Members not studying the packets, listening to a City Attorney that cannot even answer simple code questions that
    are basic, a Mayor that is not a concensus builder, and many more ridiculous issues.
    Maybe you were asleep or possible not there but I did stand up and appologize for my
    part.

    xIgnored


    Folks, we are getting into name calling and a level of accusation that violates the reason why I started this website.
    Agree to disagree please, but let’s raise the level of discourse.

    I’m at the point where I’ve had enough and
    I’m going to start heavily editing these types of posts from now on.

    xIgnored


    I do not have the exact stricken text but I apologize if it violated rules,
    I thought it described actions not directly calling a person a name.


    xIgnored


    Totally agree.

    xIgnored


    There are many in our community who are concerned deeply about the construction of these fields.
    I have talked with dozens of Edmonds residents who oppose them, and am hard pressed to find one
    who is supportive, especially in regards to the materials
    being used. I too would like to see some of the issues that have been addressed during audience comments during the past few months responded to thoughtfully and thoroughly.



    xIgnored


    Well it it sad to leave the last comment as it
    stands. I have seen the video, and Mr Blomenkamp’s recent Tuesday apology, and can’t see or hear anything really
    out of the ordinary (remember the Tree meeting at the Council during this year?) Mr Blomenkamp,
    welcome to the town of Edmonds, and I sincerely hope you
    have smoother sailing from now on, as you sound like a gentleman.

    xIgnored


    Thank you Jenny and I certainly appreciate the comments. I
    simply would like to see the Council function and get business
    done by following the rules like every other citizen is expected to.
    I will continue to watch and follow the issues and comment appropriately.
    I for one think the continual rotation of the same tired old ideas has gotten us where we are at.


    xIgnored


    I agree with Scott, out with tired old ideas like Petso’s

    xIgnored


    So, yes, let’s not question the laws as Petso is one of the people
    in our government that DOES ask the good, hard questions of
    all

    I invite anybody to go through all the videos
    and see WHO asks the questions and actually many asked no
    questions until it was called to THEIR attention…….I guess
    if someone is working their way to a higher office, better to not ask questions or make waves.


    This is not government that represents the people……..Go back to the beginning of
    this year…….proofs in the pudding

    quite a tactic you guys use…..well, I for one believe many
    people see through it now and its so obvious

    xIgnored


    All these problems are cause of the rubber in the turf the way i see it
    that rubber is legal and its the school districts project why these people are going to the
    council and acting like its there project is just wrong, its the school
    districts deal always has been and always will be and folks like it
    or not cancer or no cancer that rubber is still legal, they are going to do a
    review though but you know what the way some of these people have
    stared at the council and almost yelled at them like
    its there deal , its so embarrasing i really don’t care what happens.

    Now the other matter the good stuff the way I see it when Joan Bloom had
    her little outbreak towards Dianne she had a pretty good idea of how she was going to vote and did’nt like it.
    Since Joan is leaving soon I expect more of these outbreaks sure hope so I loved it maybe thats why the mayor is bring in the cops

    xIgnored


    Michael McCarthy- The reason the people want to be involved in the district’s deal is because the district is funded by the people.
    It is not wrong for concerned people to raise the health issue on the fields and hold the district accountable for
    their actions. They are spending the people’s money.
    The people want to make sure their money is not being
    misused, while putting people at risk of getting sick now and in the
    future. In this particular instance the people were well ignored by many officials
    on both sides (dIstrict it’s everywhere. If there was evidence that it was harming kids on playgrounds I’d be right there with you on this, but I haven’t seen that evidence.
    If it was as dangerous as many people suggest I think we’d all be sick.


    xIgnored


    Are you saying that since we are already exposed to the harmful effects through environmental pollution, it is acceptable to go
    ahead and allow our children to roll around on it even though
    we know it contains harmful toxins and carcinogens? Lead paint and asbestos are not eaten….and yet
    we know the consequence of exposure. We are taking an unnecessary risk with generations of children and time will tell.
    I for one do not believe that is acceptable. I will keep my children off of such fields and will work to find answers and advocate for change.


    https://www.wkyc.com/story/news/investigations/2015/06/30/artifical-turf-rubber-toxic-cancer-causing-children/29524033/

    xIgnored


    Recently I looked at a purchased container of crumb rubber and the little TINY print on the container said that if one comes into CONTACT with ,I believe it said their skin, to WASH immediately.


    Well, if this product has shown the ph to be almost
    11 (which we saw the scientist demonstrate at the City Council meeting),
    I guess so!!

    …..wash immediately

    This is like touching and handling lye! ……or nearly
    like……I am shocked that anybody would want children playing on this, let alone dumping large, forever quantities into our fragile environment
    here.

    I have yet to see a good reason for this. Playing sports and
    the city making a little extra money from fees seems incredible to me.


    One of the first jobs of a city and its organisations and leaders is the safety of all its
    residents……… including the environment, the air we breathe, the
    products we dont allow around wildlife and the things we impose
    on anybody, but particlarly our children. ……..safety
    first

    xIgnored


    This is a product that calls for LONG TERM studies and the Environmental Protection Agency said
    this in March 2015! THIS is a fact, so perhaps, people will not show
    the cancers for many years down the road, which “long term” testing would show

    …….A recent article in PREVENTION magazine
    (a publishing history of around 50 years of excellent
    “prevention” information…..I know because my grandfather had
    a paid 17 year subscription to it, and this was a very long time ago) an article
    recently helping people make SAFE choices on products in our world that
    are not safe.

    At the very least, as we make the choices for our children, we should not let others with financial interests make
    the decisions for us

    xIgnored


    John Rumpelein: I’m confused by your rebuttal to
    Laura’s informative response. Obviously you didn’t read much of her comment before posting.
    Her comment plainly says under irritants that chemicals can be breathed in. Furthermore, touching it
    can also cause irritants, which is also listed. This stuff gets all over the place,
    it doesn’t just stay in the field. People track it home and back into the school, spoken from experience.
    You ever think about the janitor’s at the school’s who have to sweep that up..
    Which blows the stuff even more air borne.. I can’t believe you brought up car tires, there really is no comparison between that.

    The mass of the product isn’t even the same consistency, nor do kids play
    on tires that are attached to cars for hours a day.


    xIgnored


    Her post was a list of chemicals that are found to be present in tire rubber.
    Tires are of course most commonly found on cars, which are driven around all around us,
    resulting in literally tons of this stuff being deposited on the streets that we walk on every day.
    My point really is that we are already exposed to it everywhere, and that I’m puzzled why people are
    acting like we’re suggesting that kids roll around in vats of arsenic.



    https://www.straightdope.com/columns/read/2661/when-the-rubber-meets-the-road-where-does-it-go

    xIgnored


    John, the point is not that we do not have a certain amount of exposure, it is the question of why add to it and
    more directly children typically walk on a road
    and alongside it. They do not roll around on it whiling breathing
    deeply from playing sports. But even more of an issue is the process by which this was
    all decided. There is a process by which the ESD and the
    City are required to follow and they simply did not.
    If the common citizen was to have a development plan such as
    theirs you would still be running around in circles trying to get everything in line for the City.
    Further if you were to propose a development that was in a area not
    zoned for it you would have to go through a rezoning process.
    These are just some of the issues. This type of manipulation goes to the heart of government and favortism.


    xIgnored


    For those of you who do not like what the mayor or council does
    or does not do, stand in their shoes! Remember in a democracy they represent the
    majority of Edmonds citezens not those few think they can bully elected officials.
    As i have said before we have elections for all of
    these seats, put your hat in the ring if you think these elected officials are not doing the job the people elected them to do, but they deserve respect, if you agree or disagree with them.

    The rampage in this forum is over the top and is not called for.
    The city does not own these fields period. We have crumb rubber at Edmonds
    Woodway and other fields!!! Where is the outrage at city council about that, is that the mayors fault also?
    Civility must prevail for democracy to survive, at council meetings and in open public discussions.


    Fred Gouge

    xIgnored


    Fred Gouge: The mayor is not representing the people,
    if anything his actions and the actions of others in Edmonds government represent the contrary.
    If anything only the interest of the Edmonds School District have been taken into account by officials.
    Many people are complaining about this crumb rubber… I would not call the process
    for the crumb rubber “democratic” by any means.. People deserve respect
    when they earn it, especially in a position of leading a city..
    They deserve the outrage they are getting, for ignoring the people and process… The public funds the city
    and the fields, people often like to forget the public
    pays for everything, not the state.. (State = The People) So the people of Edmonds do own the fields and pay the
    salary for all these district and city employees turning their backs..
    They are required to be held accountable by the people. The city council has been addressed in articles as well
    as the outrage, haven’t you been reading? The Mayor is suppose to be the leader of
    the city so yes he should be setting an positive example
    for others to follow. He is not. Trying to suppress people during council meetings and use police as private security are
    not just ways to approach the public, especially when the public is angry with you because your ignoring their concerns and process.
    Where is the Civility when the city turns their back on the
    people? Are they suppose to be happy with being ignored, and say
    whatever the city wants to hear?
    That is not how the world works nor how Democracy is suppose to work.
    They have listened to the few instead of the many…

    xIgnored


    Mr. Gouge, America is a democracy BUILT on descent……..this is not a third world country built on a police state and secrets.

    THAT is why everybody around the WORLD has always wanted to come here.
    …..open government…..land of the free…….freedom of speach…….freedom to
    DESCENT!……last time I looked at our Constitution

    And let me remind you, the citizens of the United States
    are at the top of our government!……not the other way around……….


    Most of us only recently heard about the crumb rubber
    and the toxic chemicals in this hazardous solid waste.
    I have to say the toxicity of this product has been quite a secret kept by many for 15 years.
    Well, word is out now, and the citzens of this city have every right to OPPOSE this and ask for
    it to be removed from our environment. It is shocking to me that the people that were elected to represent the citizens are
    not listening……..This appears to me to be another listening only to the select few.


    Everything starts at the top……..yes, this is the “fault” of anybody that knew that this was happening
    only because there are no regulations yet regarding the hazardous rubber ground up……..



    this is the same “hazardous waste” product sans regulations.
    This is not the first time products have been used so that profits may come quickly and fast……


    It is our right to call for a change of government that does not represent the
    people and their safety.

    I have written numerous times about the SAFETY of citizens and this government not responding

    xIgnored


    Fred, your comments are right on. I have attended council meetings for years and have
    never seen the disrespect that is shown. If council members are not showing respect to each other why would those
    who comment or are in the audience .As for this site it
    is turning into nothing but negative comments by a few people I believe that less citizens read or comment because they can be criticized by a
    few people, what a shame . Lets get back to being Edmonds and pulling together to make Edmonds a better
    place for all. Teresa you are doing a great job.

    Some readers are just using it as there personal whipping boy site.


    xIgnored


    Adrian Minchelli than take the problem of the field turf to the school district its there project
    not the cities, Its not the cities project its the school districts if you want the city to
    change the laws about rubber infill your a little late that project has already been permitted, and if the school district doesnt
    listen go to the epa thats what there there for thats one
    good thing nixon did do. and tell those people to quit being
    so rude to the council they do a whole bunch
    of work for what $100.00 a week they did’nt sign on to be treated
    like that you know theres a whole bunch of how to run a
    goverment experts who write here guess what Im not one of them but I
    am an expert about being polite and having some manners and
    theres not much of that going on at council meetings

    xIgnored


    I will say one more thing about the rubber infill
    and this is it you will never get rid of it by fighting with the school district or the city you have to go around
    all those people, what you have to do is prove that the rubber is a hazardous material, then you can get the laws changed,
    im not sure how you go about that storm peterson or somebody like
    him would be the one to talk to about that,i think he goes down there and makes
    laws but if i wanted to get rid of the stuff thats how
    i would go about it. what you folks are doing now in my mind isnt working smart and clever works
    a lot better than loud and frustrated

    xIgnored


    Michael McCarthy – I worked for the school district I know what they are about.
    Thank you!

    xIgnored


    adrian whaterer I tell you how to go about getting something changed and thats all you can come up with no wonder
    why nothing ever gets done around here have a nice day good bye

    xIgnored


    Oh my goodness…….we did go to the school district!
    That is old news. We spent almost 4 months speaking, researching the health hazard and alternatives, we provided experts, etc.
    to the school district. We fought against the Edmonds-Woodway
    Stadium Field as well. They not only pushed our worries aside, they have repeatedly referred to us as a
    small, but vocal minority. We are anything but small….we are part of
    almost 1,000 local citizens (who have signed the petition), plus millions nationally, who are concerned about the unnecessary and preventable exposure to toxins and carcinogens.


    We have now taken the issue to our city in the hopes that they will want to protect the citizens of Edmonds.

    Cities do that sometimes; they enact laws or take
    actions to protect their citizens…..that is what we are asking for.

    We are working on this issue at the school district level, city level,
    state level, and national level……this is not going away even when these 2 fields are completed.


    We could have been part of the solution, but instead we are
    part of the problem.

    xIgnored


    Just a general reminder — no names mentioned but
    you know who you are — that has been repeated before.
    The limit on the number of all-caps words in comments is
    THREE. If commenters continue to push the envelope on this rule (which avoids the
    appearance of you SHOUTING at others, I will
    delete the comment entirely.

    xIgnored


    My apologies if the reference of caps and shouting was meant for
    me…..I dont shout so this was not intentional…….will try to watch it……..Im an artist,
    what can I say, I find regular plain text
    and typing very visually boring…..will try to watch myself.
    I hope a ruling is not made about my little dots……..”dots” in my minds
    eye …….might mean something entirely different I guess
    to someone else

    xIgnored


    tere so you think your going anything done with the council they spend half
    there fight over how to run a meeting and if i remember correctly the attorney
    cleared stated what they could and could not rule
    on and they could not rule on the rubber so now what part of that do you not understand take a differant approach i made a few suggestions and theres more you could
    go to labor and industries about the safety when the
    people install the stuff also osha and whisha might have a say in that , so you think you can just go to the city and complain and all this
    stuff gets fixed it is not that easy at all

    xIgnored


    It is apparent that some of the contributors don’t
    know what has brought this to where it is.
    There have been permitting violations and false statements
    made on compliance documents. City officials and public
    entities should observe the laws just as ordinary citizens do, not use their position to push through pet
    projects, bullying citizens while they do it.

    As for whining, you might read the complaints of some
    of the council members when they were not allowed to get their way on a point of order.


    xIgnored


    what brought this to what it is is the field turf and the rubber is being installed and the people mainly who live around there don’t want it plain and simple.
    The whole thing is stupid the school district just had to spend that money, Ill tell you what I
    think of field turf it reminds me of when a real good looking women puts on a
    whole bunch of makeup and looks like a clown

    xIgnored


    Interesting the biased filtering done by this publisher…….and yet leaving a comment regarding a
    “whipping boy” from one of the usual chorus line going way back………something to think about…..a whipping boy.
    For anyone interested in this, apparently a reference to the young adult children’s book, Newberry Award Winner…..The Whipping Boy…….brought into a kingdom

    xIgnored


    That comment was deleted because it had too many all caps words.
    I don’t have the time to go back and change all the words
    to comply with our policy, nor should I have to.


    xIgnored


    The next school levy request will be very interesting…we will
    not[visualize caps for “not”] forget!!!

    xIgnored


    You would be fine with one all caps word, or two…or even three.


    xIgnored


    thank you for your keys


    I obtain Licence key PES 2019.


    Thanks for license


    thank you


    I got the key.


    Very good.


    What an amazing hack! This is real and working WOWW thanks admins!!



    Awesome tool, works like a charm!


    It is a really nice hack guys!


    Awesome tool, it’s AMAZING!!


    i really enjoy fortnite
  • Adriana, 30 Nov 2019, 16:54:19 WIB
    Thanks for delivering these kinds of amazing content.
  • Adriana, 30 Nov 2019, 16:54:22 WIB
    Thanks for delivering these kinds of amazing content.
  • Christal, 30 Nov 2019, 22:54:49 WIB
    http://www.amanmd.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com
    http://www.amarilloroad.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/porn-video.html
    http://www.amateur-exhibitionist.org/cgi-bin/dftop/out.cgi?ses=BU3PYj6rZv&id=59&url=https://freemakan baksodb.com/big-boob-makan bakso-video.html
    http://www.amateurpin.com/ap_network.php?l=de&u=http://freemakan baksodb.com/xxxhd.html
    http://www.amateurs100.com/cgi-bin/out.cgi?id=singles&url=https://freemakan baksodb.com/xxxxnx.html
    http://www.amateurspankingboys.com/Home.aspx?returnurl=https://freemakan baksodb.com/makan baksoy-picture-bf.html
    http://www.amazonhorizons.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/xxxse.html
    http://www.ambasecorp.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/bangla-chuda-chudi-video.html
    http://www.amcfire.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/katrina-kaif-ki-makan baksoy-video.html
    http://www.ameri-co.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/p4.html
    http://www.americancarclassifieds.club/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/p6.html
    http://www.americancraftmuseum.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/bf-video-choda-chodi.html
    http://www.americanlawnsprinklerco.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/p6.html
    http://www.americanmosaictile.com/net30/netLinksRedirect.asp?ID=1107&url=http://freemakan baksodb.com/xxxdf.html
    http://www.americanshavehadenough.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/wwwmakan baksocom.html
    http://www.americanteaparty.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/big-boobs-makan bakso.html
    http://www.amgpromo.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/english-chudachudi.html
    http://www.amicidelmuseo.org/Redir.aspx?url=http://freemakan baksodb.com/bf-makan baksoy-english.html
    http://www.amlitho.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/big-boobs-makan bakso-videos.html/
    http://www.amsearch.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/english-bf-open-makan bakso.html
    http://www.amyspics.com/cgi-bin/autorank/out.cgi?id=kyswing&url=http://freemakan baksodb.com/makan baksoy-picture-video-hd-english-picture.html
    http://www.anagnostakis.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/english-makan baksoy-video.html
  • Christal, 30 Nov 2019, 22:54:51 WIB
    http://www.amanmd.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com
    http://www.amarilloroad.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/porn-video.html
    http://www.amateur-exhibitionist.org/cgi-bin/dftop/out.cgi?ses=BU3PYj6rZv&id=59&url=https://freemakan baksodb.com/big-boob-makan bakso-video.html
    http://www.amateurpin.com/ap_network.php?l=de&u=http://freemakan baksodb.com/xxxhd.html
    http://www.amateurs100.com/cgi-bin/out.cgi?id=singles&url=https://freemakan baksodb.com/xxxxnx.html
    http://www.amateurspankingboys.com/Home.aspx?returnurl=https://freemakan baksodb.com/makan baksoy-picture-bf.html
    http://www.amazonhorizons.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/xxxse.html
    http://www.ambasecorp.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/bangla-chuda-chudi-video.html
    http://www.amcfire.net/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/katrina-kaif-ki-makan baksoy-video.html
    http://www.ameri-co.us/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/p4.html
    http://www.americancarclassifieds.club/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/p6.html
    http://www.americancraftmuseum.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/bf-video-choda-chodi.html
    http://www.americanlawnsprinklerco.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/p6.html
    http://www.americanmosaictile.com/net30/netLinksRedirect.asp?ID=1107&url=http://freemakan baksodb.com/xxxdf.html
    http://www.americanshavehadenough.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/wwwmakan baksocom.html
    http://www.americanteaparty.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/big-boobs-makan bakso.html
    http://www.amgpromo.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/english-chudachudi.html
    http://www.amicidelmuseo.org/Redir.aspx?url=http://freemakan baksodb.com/bf-makan baksoy-english.html
    http://www.amlitho.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/big-boobs-makan bakso-videos.html/
    http://www.amsearch.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/english-bf-open-makan bakso.html
    http://www.amyspics.com/cgi-bin/autorank/out.cgi?id=kyswing&url=http://freemakan baksodb.com/makan baksoy-picture-video-hd-english-picture.html
    http://www.anagnostakis.biz/__media__/js/netsoltrademark.php?d=freemakan baksodb.com/english-makan baksoy-video.html
  • Mohammed, 01 Des 2019, 17:29:26 WIB
    Hey there! I've been reading your site for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas
    Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent
    work!
  • Merissa, 02 Des 2019, 20:24:34 WIB
    Great blog you have here.. It's difficult to find quality writing like yours nowadays.

    I seriously appreciate individuals like you! Take care!!
  • Michell, 04 Des 2019, 11:35:55 WIB
    Please let me know if you're looking for a article author for your weblog.
    You have some really great articles and I feel I would be a good asset.
    If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write some content for your blog in exchange for a link back
    to mine. Please send me an e-mail if interested. Regards!
  • Corrine, 06 Des 2019, 01:09:17 WIB
    Some firms even offer completely bespoke strap making giving the
    buyer a to be able to create their own design. He's the former Drop totally out Boy singer, now solo, and now so thin he actually looks a little freakish.
  • Corrine, 06 Des 2019, 01:09:22 WIB
    Some firms even offer completely bespoke strap making giving the buyer a to be able to create
    their own design. He's the former Drop totally out Boy singer,
    now solo, and now so thin he actually looks a little freakish.
  • Elke, 06 Des 2019, 23:03:44 WIB
    Give exclusive time for your lover. If I'm successful at this, is it what I used to be
    meant total? For are fascinated by trading online, you really should treat it like an agency.
  • Benito, 08 Des 2019, 11:13:01 WIB
    Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a blog site?
    The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your
    broadcast provided bright clear concept
  • Marquis, 10 Des 2019, 08:06:14 WIB
    Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would
    really make my blog shine. Please let me know where
    you got your design. Cheers
  • Cathleen, 10 Des 2019, 10:45:08 WIB
    Here's an effective quote that expresses attractiveness of diversity.
    They will give you an unbiased opinion about which used trailers for sale are perfect omes
    in which you. This can be more difficult in smaller boutiques.
  • Shannon, 10 Des 2019, 16:56:34 WIB
    Hello! Do you uuse Twitter? I'dlike to follow you if that would be okay.
    I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new
    posts.
  • Alisa, 11 Des 2019, 07:37:44 WIB
    Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wished to say that I have really enjoyed browsing your
    weblog posts. After all I'll be subscribing in your rss feed and I hope you write again very soon!
  • Lamont, 11 Des 2019, 11:49:40 WIB
    Merely grasping the writer's idea is inadequate. I feel irritated as well as want enable it to myself.
    If I'm successful at this, is it what Utilized meant of doing?
  • Eugenio, 16 Des 2019, 00:47:03 WIB
    Hey! Do you know if they make any plugins to assist with
    SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I'm not seeing very good results. If you know of
    any please share. Thanks!
  • Brooke, 18 Des 2019, 21:06:38 WIB
    I thiknk everything said was actuzlly very reasonable.
    However, think about this, suppose you wrote a catchier title?
    I ain't sugggesting your information is not solid., however whzt
    if you added something that makes eople want more?
    I mean Empat Cara untuk Memperoleh Perspektif pada Peristiwa Negatif is a little plain. You ought to glance at
    Yahoo's front page and note how they create news headlines to
    get viewers interested. You might add a related video or a pic or two to grab people interested about what you've
    got to say. Just my opinion, it might bring youir poats
    a little bit more interesting.
  • Pasquale, 22 Des 2019, 05:39:10 WIB
    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it's really informative.
    I am gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future.

    Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!
  • Rosaline, 22 Des 2019, 09:45:01 WIB
    Greetings! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My site covers a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from
    each other. If you're interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!
  • Tabatha, 02 Jan 2020, 17:27:42 WIB
    Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend your website,
    how could i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable
    deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
  • Jean, 02 Jan 2020, 18:46:55 WIB
    Thanks for sharing your terrific internet site.
  • Justin, 04 Jan 2020, 00:51:12 WIB
    I will right away seize your rss as I can't find your email subscription hyperlink
    or e-newsletter service. Do you have any?
    Please permit mee recognize so that I may subscribe.
    Thanks.
  • Vernell, 04 Jan 2020, 07:12:52 WIB
    Look at natural poses and take close up shots as well as distance
    those. These are the people which claim that
    a number of does not work. So, the first step plays a high-quality here extremely.
  • Shani, 13 Jan 2020, 01:20:52 WIB
    The other important aspect is are very important your websote is content rich aand relevant.

    Google, Yahoo, Live and make up 95% oof all search eengine activity.
    You want to have uniqie information that no one else has.
  • Johnathan, 13 Jan 2020, 06:08:17 WIB
    Onee strategy look web marketing is as follows:
    Your gut esteem is much like a measure. It isn't anything bad, just just a little goofy.
    When he first met you, haave you been more introverted than you
    are now?
  • Grazyna, 15 Jan 2020, 15:16:19 WIB
    I like what you guys are up too. This kind of clever work and coverage!
    Keep up the wonderful works guys I've incorporated you guys to my blogroll.
  • Grazyna, 15 Jan 2020, 15:16:24 WIB
    I like what you guys are up too. This kind of clever work and coverage!
    Keep up the wonderful works guys I've incorporated you guys to my blogroll.
  • Glenna, 16 Jan 2020, 13:30:51 WIB
    I'm not sure why but this web site is loading incredibly
    slow for me. Is anyone else having this problem or is
    it a problem on my end? I'll check back later
    on and see if the problem still exists.
  • Hollis, 16 Jan 2020, 16:38:08 WIB
    Thanks for helping out, good information.
  • Kaylee, 16 Jan 2020, 17:08:30 WIB
    I know this website presents quality based articles or reviews and additional
    material, is there any other website which offers such stuff in quality?
  • Don, 20 Jan 2020, 09:21:52 WIB
    Hi there, I log on to your blogs daily. Your writing style is witty, keep it up!
  • Gabrielle, 20 Jan 2020, 17:38:36 WIB
    They all adhere to the basic rules of gambling. Appear like rather unbelievable
    thing to say but I assure you it is true. If you playing hold'em poker than keep in your heead these likelihood.
  • Twyla, 20 Jan 2020, 22:52:26 WIB
    Great blog here! Also your site loads up very fast! What
    host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my site loaded up as quickly as yours lol
  • Cecila, 21 Jan 2020, 19:51:55 WIB
    This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your feed and look forward to seeking more of your excellent post.

    Also, I've shared your website in my social networks!
  • Corrine, 21 Jan 2020, 21:45:35 WIB
    I simply could not go away your website prior to suggesting
    that I extremely enjoyed the standard info an individual supply to your visitors?
    Is gonna be back ceaselessly to check up on new posts
  • Adele, 23 Jan 2020, 03:42:28 WIB
    Thank you a bunch for sharing this with all of us you actually recognise what you're
    talking about! Bookmarked. Please also seek advice from my web site =).
    We can have a link trade contract among us
  • Hannelore, 23 Jan 2020, 10:41:09 WIB
    What i don't understood is in truth how you're not actually a lot
    more smartly-favored than you may be now. You are so intelligent.
    You recognize therefore considerably in terms of this matter,
    produced me in my view believe it from so many various angles.

    Its like women and men are not involved except it is something to do with Woman gaga!
    Your personal stuffs outstanding. At all times take care of it up!
  • Sergio, 24 Jan 2020, 13:44:56 WIB
    I do agree with all of the ideas you've introduced to your post.

    They're really convincing and will definitely work.
    Still, the posts are too brief for novices.

    May you please lengthen them a bit from next time?
    Thanks for the post.
  • Santo, 25 Jan 2020, 05:11:57 WIB
    Whoa! This blog looks exactly like my old one! It's on a entirely different topic but it
    has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!
  • Gordon, 28 Jan 2020, 06:00:07 WIB
    Hello i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read
    this piece of writing i thought i could also create comment due to this brilliant article.
  • Hwa, 04 Feb 2020, 11:20:44 WIB
    You can set up a website and sell articles to others.
    Not all visitors are able unit the latest version belonging to
    the plugin. You can have as many on your site as matter.
  • Lucia, 05 Feb 2020, 09:12:15 WIB
    http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=1070833
    http://fisker80roche.nation2.com/why-a-lot-more-try-online-bingo
    https://bakerhatcher4712.de.tl/This-is-our-blog/index.htm?forceVersion=desktop
    https://walsh61buus.tumblr.com/post/185490753381/winning-if-you-play-ladbrokes-blackjack-online
    https://keller48fisker.bladejournal.com/post/2019/06/10/10-Blackjack-Tips-You-Can-t-Win-Without
    https://www.goodreads.com/group/show/983960-playing-the-blackjack-game-online-has-numerous-advantages
    https://blogfreely.net/buus83porterfield/top-good-reasons-to-read-a-web-based-casino-blog
    https://kocklindhardt5662.page.tl/Top-3-Tips-To-Require-The-Best-Online-Casino-Fun.htm?forceVersion=desktop
    https://www.liveinternet.ru/users/huynh_hunt/post456170841
    https://fisker16fisker.werite.net/post/2019/06/10/Winning-An-Individual-Are-Play-Ladbrokes-Blackjack-Online
    https://www.minds.com/blog/view/984715746585616384
    https://penzu.com/p/190188a7
    https://fisker55walsh.bravejournal.net/post/2019/06/10/Top-Employ-Read-A-World-Wide-Web-Casino-Blog
    https://my.getjealous.com/porterfield32keller
    https://keller57buus.skyrock.com/
    https://www.evernote.com/shard/s705/sh/cf5c6736-cd67-4f5c-9ce2-0f1f497d0c22/4112125ea5e0c29a09cf4d5f76a9badf
    https://www.anobii.com/groups/0125473221f295eeb0/
    https://writeablog.net/schneider55keller/how-to-pick-an-online-casino
    http://buus06fisker.pen.io
    https://foursquare.com/user/546804677/list/making-roulette-more-exciting-with-shot-roulette
    http://buus50barnes.iktogo.com/post/easiest-online-casino--planet23
    https://postheaven.net/roche64walsh/beginners-guides-for-blackjack
    https://justpaste.it/5y7cn
    http://fisker80roche.nation2.com/the-wonderful-game-of-craps
    http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=1070842
    https://bakerhatcher4712.de.tl/Welcome-to-my-blog/index.htm?forceVersion=desktop
    https://walsh61buus.tumblr.com/post/185490789501/best-casino-bonus-offers-are-they-for-suckers
    https://keller48fisker.bladejournal.com/post/2019/06/10/Can-You-Absolutely-Win-Cash-With-Online-Wagering
    https://blogfreely.net/buus83porterfield/playing-the-blackjack-game-online-has-lots-of-advantages
    https://kocklindhardt5662.page.tl/Key-Hints-For-Winning-At-Blackjack.htm?forceVersion=desktop
    https://justpaste.it/72m7c
    https://www.liveinternet.ru/users/huynh_hunt/post456171064
    https://www.goodreads.com/group/show/983967-why-an-individual-join-a-jackpotjoy-casino-affiliate-scheme
    https://fisker16fisker.werite.net/post/2019/06/10/Tips-On-Playing-Your-Favorite-Online-Casino-Games
    https://www.minds.com/blog/view/984718355308380160
    https://penzu.com/p/b467ef02
    https://fisker55walsh.bravejournal.net/post/2019/06/10/All-Is-Really-Because-Things-An-Online-Casino
    https://my.getjealous.com/porterfield32keller
    https://keller57buus.skyrock.com/3323754844-Top-Attorney-Read-Primarily-Based-Casino-Blog.html
    https://www.evernote.com/shard/s705/sh/f33902b3-8f48-4e13-89bb-5fc3d2de5b74/70f37f563a8b9455870865f75cfb1a43
    https://www.anobii.com/groups/0120557a4701a3e424/
    https://writeablog.net/schneider55keller/how-to-play-the-bet-on-roulette
    http://buus06fisker.pen.io
    https://foursquare.com/user/546804677/list/tips-on-playing-simple--online-casino-games
    http://buus50barnes.iktogo.com/post/which-detroit-area-casino-is-obtaining
    https://postheaven.net/roche64walsh/the-wonderful-game-of-craps
    https://hedrick58rochewashingtonmoser222.shutterfly.com/21
    http://fisker80roche.nation2.com/beginners-guides-for-blackjack
    https://bakerhatcher4712.de.tl/This-is-our-blog/index.htm?forceVersion=desktop
    http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=1070846
    https://walsh61buus.tumblr.com/post/185490845236/top-3-tips-have-the-best-online-casino-fun
    https://justpaste.it/3xmlx
    https://keller48fisker.bladejournal.com/post/2019/06/10/Diverse-Kinds-Of-Rewards-In-No-Deposit-Casinos
    https://kocklindhardt5662.page.tl/Best-Casino-Bonus-Online-d--Types-Of-Casino-Bonuses.htm?forceVersion=desktop
    https://blogfreely.net/buus83porterfield/casino-slots-go-around-the-net
    https://www.goodreads.com/group/show/983965-winning-are-usually-play-ladbrokes-blackjack-online
    https://www.liveinternet.ru/users/huynh_hunt/post456171170
    https://www.minds.com/blog/view/984717668986028032
    https://penzu.com/p/add77040
    https://fisker16fisker.werite.net/post/2019/06/10/Casino-Slots-Go-Internet-Based!
    https://fisker55walsh.bravejournal.net/post/2019/06/10/Can-Actually-Want-Win-Cash-With-Online-Games
    https://my.getjealous.com/porterfield32keller
    https://keller57buus.skyrock.com/3323754740-5-Things-To-Consider-Before-Playing-At-On-Online-Casino.html
    https://www.evernote.com/shard/s705/sh/88b5edc9-9849-40f1-846a-01c0885843be/e411ad419217b4fae90b7fb428f74928
    https://www.anobii.com/groups/01286455c23d0b39a2/
    https://writeablog.net/schneider55keller/all-idea-things-about-an-online-casino
    https://foursquare.com/user/546804677/list/diverse-kinds-of-rewards-in-no-deposit-casinos
    http://buus06fisker.pen.io
    http://buus50barnes.iktogo.com/post/some-casino-etiquette-comply-with
    https://postheaven.net/roche64walsh/the-best-50-casino-roulette-tip-you-actually-read
    http://fisker80roche.nation2.com/enjoying-essentially-the-most-effective-of-botemania-bingo
    https://bakerhatcher4712.de.tl/This-is-my-blog/index.htm?forceVersion=desktop
    http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=1070894
    https://walsh61buus.tumblr.com/post/185490943851/best-casino-affiliate
    https://keller48fisker.bladejournal.com/post/2019/06/10/A-Owner-s-Manual-For-Casinos-In-Dillon,-Montana
    https://kocklindhardt5662.page.tl/Top-Good-Reasons-To-Read-World-Wide-Web-Casino-Blog.htm?forceVersion=desktop
    https://justpaste.it/6ivei
    https://blogfreely.net/buus83porterfield/casino-play-review-top-online-casino-reviews
    https://www.liveinternet.ru/users/huynh_hunt/post456171389
    https://www.minds.com/blog/view/984718884815446016
    https://fisker16fisker.werite.net/post/2019/06/10/To-Find-Best-Online-Casino-Guide
    https://penzu.com/p/e5fdb8f7
    https://fisker55walsh.bravejournal.net/post/2019/06/10/Free-Online-Blackjack
    https://my.getjealous.com/porterfield32keller
    https://www.goodreads.com/group/show/983974-choosing-the-online-vegas-casino-that-greatest-for-for-all
    https://keller57buus.skyrock.com/3323754790-Casino-Games-Bets-Perform-At.html
    https://www.evernote.com/shard/s705/sh/9fdaa5f0-2333-4d76-bfb2-c4d22fe67335/79e28c7dc11455d9de95e7dc6d327782
    https://www.anobii.com/groups/016fe2afb2575eb4df/
    https://writeablog.net/schneider55keller/finding-good-online-casino
    http://buus06fisker.pen.io
    https://foursquare.com/user/546804677/list/top-attorney-read-a-virtual-casino-blog
    http://buus50barnes.iktogo.com/post/mobile-casinos-with-playtech-software
    https://postheaven.net/roche64walsh/all-the-great-things-about-an-online-casino
  • Garland, 14 Feb 2020, 06:06:24 WIB
    I think this is one of the most important information for me.

    And i am glad reading your article. But should remark on few general things, The website
    style is wonderful, the articles is really nice : D.
    Good job, cheers
  • Jetta, 20 Feb 2020, 23:52:46 WIB
    I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting
    article like yours. It's pretty worth enough
    for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content as
    you did, the web will be much more useful than ever before.
  • Elmo, 21 Feb 2020, 02:06:37 WIB
    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found
    that it's truly informative. I am gonna watch out for brussels.
    I'll appreciate if you continue this in future. Lots of
    people will be benefited from your writing. Cheers!
  • Fermin, 21 Feb 2020, 19:34:07 WIB
    All article writing tips will strdess this important fact!
    The ring is to create enough profit per article to cover the price tag.
    Read content over locate if you will see something more in the contents.
  • Rosetta, 23 Feb 2020, 00:21:11 WIB
    Rosetta RemonaGon billige fotballdrakter FTISelena
    IvaMartin Maglia Napoli Bambino BrittanyB
    RosellaSe billige fotballdrakter DonnieMur


    Betti
  • Denese, 27 Feb 2020, 09:39:17 WIB
    I will immediately clutch your rss as I can not find your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
    Do you've any? Please let me know so that I may just
    subscribe. Thanks.
  • Bernadine, 29 Feb 2020, 09:43:16 WIB
    Greetings from Los angeles! I'm bored at work so I decided to check out your website on my iphone during
    lunch break. I enjoy the info you present here and can't wait to take a look when I get home.
    I'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow,
    good site!
  • Doretha, 02 Mar 2020, 05:17:24 WIB
    Whenn I initially left a comment I appear to have
    clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added
    I recieve 4 emails wifh the exact same comment. There has to be
    a way you can remov me from that service?

    Cheers!
  • Juli, 03 Mar 2020, 09:32:23 WIB
    Hello there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good gains.
    If you know of any please share. Kudos!
  • Thanh, 05 Mar 2020, 09:35:14 WIB
    Hey there! Someone in my Myspace group shared this website with us
    so I came to look it over. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and amazing design and style.
  • Gerald, 12 Mar 2020, 14:10:27 WIB
    Very good info. Lucky me I recently found your website by accident (stumbleupon).
    I've book-marked it for later!
  • Lisette, 24 Mar 2020, 14:35:10 WIB
    You have made some good points there. I looked on the internet for additional information about the
    issue and found most people will go along with your views on this website.
  • Henrietta, 29 Mar 2020, 00:57:29 WIB
    I am actually delighted to read this website posts which includes plenty
    of valuable facts, thanks for providing such data.
  • Lucie, 29 Mar 2020, 12:20:04 WIB
    Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you're just extremelpy great.
    I really like what you have acquired here, certainly like what you are saying and
    the way in which you say it. You mwke it entertaining
    and you still take care of to keep it smart. I can not wait to
    read far more from you. This is actually a tremendous website.
  • Kasha, 30 Mar 2020, 16:09:00 WIB
    Kasha hei,du er i ferd med å gå til nettstedet til norge /
    norwayvil du fortsette på dette nettstedet? ja, fortsett i norge / norway nei,
    gå til nettstedet til united states fotballdrakter 2020.
    Terre
  • Marko, 31 Mar 2020, 21:46:17 WIB
    As the admin of this web page is working, no hesitation very rapidly it will be well-known, due to its
    feature contents.
  • Pat, 02 Apr 2020, 15:05:27 WIB
    Hi there, I desire to subscribe for this web sijte tto get hottest
    updates, thus where can i do it please help.
    www.knitomancy.net
  • Hosea, 02 Apr 2020, 16:50:16 WIB
    What's up, just wanted to tell you, I loved this blog post.
    It was funny. Keep on posting!
  • lacoganu, 04 Apr 2020, 00:42:36 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Generic Cialis[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Cialis 20 Mg Price</a> ula.hgcg.smkfatahillahcileungsi.sch.id.bxu.ka http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • enogiroyonoi, 04 Apr 2020, 05:11:55 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Generic Cialis[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Generic Cialis</a> qdj.iflv.smkfatahillahcileungsi.sch.id.ccn.jx http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • utalufihifam, 04 Apr 2020, 16:22:20 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Cialis[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Cialis 20mg</a> mdw.vgfj.smkfatahillahcileungsi.sch.id.wxr.fq http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • edatuhivizog, 04 Apr 2020, 17:52:29 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Cialis Online[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Cialis 20mg</a> zdq.urar.smkfatahillahcileungsi.sch.id.pkb.yl http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • ayeniowibic, 05 Apr 2020, 15:08:11 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Cialis Generic[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Cialis</a> giw.dpqp.smkfatahillahcileungsi.sch.id.vyv.wz http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • obawiwmuhuix, 05 Apr 2020, 16:28:59 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Generic Cialis[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Cialis Coupon</a> ndy.ecaf.smkfatahillahcileungsi.sch.id.zhm.ux http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • ivimatiqaho, 05 Apr 2020, 21:51:00 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Cialis 20 Mg[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Cialis</a> sqq.kvad.smkfatahillahcileungsi.sch.id.bgz.ua http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • qudahiazau, 05 Apr 2020, 23:24:16 WIB
    [url=http://mewkid.net/when-is-regylia/]Cialis Online[/url] <a href="http://mewkid.net/when-is-regylia/">Generic Cialis</a> jde.lzzq.smkfatahillahcileungsi.sch.id.fek.zg http://mewkid.net/when-is-regylia/
  • Miquel, 06 Apr 2020, 07:26:19 WIB
    What's up, I would like to subscribe for this weblog to get hottest updates,
    thus where can i do it please help.